Jumpa Boss Lama

Isnin - Hari ini aku masuk pejabat seperti biasa iaitu sebelum jam 9 pagi. Hari ni keadaan di pejabat agak sunyi daripada biasa ini disebabkan ada staf yang masih bercuti mungkin tak cukup 3 hari kot…(..depa buat korban tiap2 hari agaknya..)

Tetapi bagi aku cuti ka tak ka samaja..yang penting kerja mesti siap…

Hari ni nak katakan kerja banyak tak la sangat tapi biasalah keja tetap perlu disiapkan mengikut tarikh..tapi dalam kesebokan hari ni aku dan member aku sempat juga keluar cari projek kat luar..aku ada temujanji dengan seorang member dan boss lama aku..lama sungguh aku tak jumpa bekas boss aku ni.. sejak 2004/2005 jika tak salah aku. Kami jumpa di kedai pokok ceri iaitu kedai tempat aku dan member aku selalu lepak..itu pun kami jumpa time rehat bukan time kerja tauuu…Dalam sembang2 tu bekas boss aku ni ada la ceta sikit berkenaan satu projek sampingan tapi bukan MLM. Tapi ianya ada kaitan dengan pembangunan laman web bagi aku boleh dengar la ceta ni sebab bukan jual barang/ ubat..Insya Allah nanti kami akan jumpa lagi untuk bersembang dengan lebih lanjut lagi sebab almaklumlah sembang time rehat mana cukup masa… Apa- pun Alhamdulillah lah sebab walaupun masing2 dah membawa haluan sendiri (keja tempat lain) tetapi ukhwah persahabat masih lagi terjalin.
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail