Bikin Pusing Kepala

Bulan ini adalah bulan November tahun 2009..di bulan ini jugalah saya merasakan segala kerja yang hendak dilakukan seperti lembab dan kurang menyerlah..mungkin kerana disebabkan terikut- ikut dengan musin hujan di negeri ini (cuaca lembab). Tetapi walaupun lembab kerja tetap diteruskan dan wajib memastikan segala urusan dapat diselesaikan sebelum tarikh akhir.

Di dalam bulan ini saya dan pihak syarikat mempunyai 4 kursus yang harus dilaksanakan mengikut jadual yang telah kami tetapkan. Kursus terakhir yang harus kami jalankan untuk bulan ini adalah pada 24 hb ini.

Kebiasaannya bila kursus tamat akan ada seorang dua peserta yang akan "Bikin Pusing Kepala" saya, ini kerana diorang akan menghubungi saya untuk menanyakan sesuatu yang kadang2nya tidak ada kena mengena langsung dengan kursus yang diberikan dan ada juga peserta yang terlebih advance.

Tetapi itu bagi saya adalah biasa walaupun kadang2 saya menjadi tension tetapi ianya juga lucu kerana ada yang menghubungi saya awal2 pagi lagi untuk menanyakan sesuatu (cukup bagus la...)

Walau apa sekali pun saya tetap suka dengan apa yang berlaku ini kerana semua yang berlaku ini adalah masih dalam kategori yang boleh dikawal (walau kadang2 tension..) dan bagi saya ini menandakan mereka memang berminat dengan apa yang diajar dalam kursus sebelum ini. Peserta begini lebih baik dari sesetengah peserta yang bila tamat saja kursus terus senyap serta "basi" & tidak membuat sebarang praktik yang berkaitan kursus yang diberikan. Golongan ini lah yang akan merugikan diri mereka sendiri.
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail