Pening Tapi Best

Hari ini aku masuk pejabat dengan pelbagai tekanan. Macam-macam yang aku kena fikirkan. Huh aku rasakan kepala aku ni dah jadi macam kilang rempah..banyak sangat benda..tapi walau apa pun terpaksa juga aku buat x tau untuk tenteramkan hati ku..dan menjalankan kerja aku seperti biasa..pagi tadi dalam kepala aku dok kusut2 ni tiba2 handset aku berdering...ada peserta nak minta syarikat kami buat kursus minggu depan aduh..memang la ini berita bagus tapi masalahnya aku nak kena siapkan modul yang sesuai pula dengan apa yang diorang mahukan..ehmm...nampaknya hari ni @ esok ja lah hari untuk aku dan member aku siapkan modul yang akan digunakan untuk minggu depan. X tau la mcm mana pengetahuan kumpulan peserta tu nanti....rasa macam hebat ja dari apa yang dia cakap dengan aku dalam phone tadi..tapi harap2 dia x la sehebat kami hehehehe..bukan apa.. Kalau x penat la..untuk pengetahuan semua kumpulan peserta yang nak kursus minggu depan ni diorang datang dari Seremban , Negeri Sembilan..wow..rasa bangga juga sebab peserta dari jauh pun sanggup nak buat dengan syarikat kami..Alhamdulillah..itulah yang aku maksudkan dengan pening tapi best iaitu pening sebab kena banyak fikir dan best pula bila dapat buat & selesai masalah semua tu rasa nikmat dan kepuasan...
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail