Job Hari Ini..

Ahad : Hari ini boleh dikatakan banyak keja dan amanat yang harus disiapkan... Antaranya saya perlu meneliti harga cadangan untuk diguna pakai bagi tujuan "pakej keusahawanan melayu" untuk kerja ini saya harus menyiapkannya ini dalam minggu ni juga..ini memandangkan sebutharga itu akan digunakan bagi bulan Disember.

Pada hari juga saya ada membuat perbincangan dengan pihak kewangan mengenai bayaran tertunggak yang masih belum dilangsaikan oleh pelanggan. Hal ini mesti diselesaikan sebelum awal tahun 2010. Selain berbincang dengan pihak kewangan saya juga berbincang dengan pihak pemasaran iaitu salah satu unit penting dalam sesebuah syarikat, dalam perbincangan kami telah sebulat suara memutuskan mengenai program untuk hujung tahun dan awal tahun harus mengikut pakej dan aktiviti yang telah ditetapkan dan laporan harian/ mingguan mesti dihantar mengikut jadual yang ditetapkan.

Satu hari ini saya memang agak sibuk di pejabat nasib baik la saya sibuk jika tak sibuk mungkin perasaan boring akan muncul sebab member saya iaitu Pengurus Teknologi Maklumat mendapat cuti sakit pula hari ini. Tetapi tak apa bila dia masuk esok saya sudah sediakan satu kerja untuk dia iaitu dia kena mengendalikan kursus selama satu hari disini.

Disebabkan kesebokan hari ini saya balik dari pejabat lewat iaitu pukul 7 lebih.Tetapi kira ok la sebab saya masuk pejabat hari pun lewat sikit sebab saya terpaksa ke klinik dahulu awal pagi tadi sebab ada urusan peribadi.
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail