Buat Kepala Tau

28 Jan 2010 - Khamis : Sudah hampir dua minggu aku tak membuka blog ini. Nak katakan aku tak guna internet tiap2 hari aku melayari internet..tapi nak buat macam mana bermula akhir tahun lepas kesibukan melanda syarikat kami..ada yang kerja sampai malam...ada yang waktu rehat pun buat kerja...ada juga yang sampai tak mai kerja..aduh..itu yang bermasalah laaaaaa...hehehehe... syarikat kami sekarang ni Alhamdulillah lah sebab banyak juga dapat job yang sedap2..tapi dalam sedap2 tu pun ada juga yang tak berapa nak sedap..ehmmm..yang tak sedap ni bukannya apa..punyanya dari orang dalam syarikat ni juga yang jenis buat kepala tau..tapi nak kata hampehh tak juga..kadang2 boleh guna juga laa..tapi ....kalau time sibuk/ masyukkkk banyak...

...wujud jugalah idea yang suka mengambil kesempatan..maksud aku ada ja idea2 yang boleh dianggap membodohkan diri sendiri yang dia nak jalankan..suka buat kerja yang bukan sepatutnya kerja dia..tapi nak kata tak cerdik..cerdik tapi konon2nya nak cepat siap dan nak bagi nampak lebih cantik...aduh..macam dia tak tau yang segala design ni kena atas persetujuan pihak pelanggan..bukan boleh 100% ikut kita ja.....sampai orang tengok nampak tak tahawan..adoi...feninggg la macam ni..kalau ada orang macam ni dalam syarikat..

..sekarang ni kami sibuk untuk menyiapkan design iklan web untuk hebahan program 4X4 yang akan dijalankan di Kuala Nerang pada bulan Mac depan, selain tu kami juga tengah siapkan laman web untuk syarikat HR Marketing bagi memudahkan pelanggan mendapatkan maklumat berkaitan produk dan juga senarai stokis mengikut negeri masing2. tapi macam aku katalah bila ada orang yang idea banyak sangat pun sakit kepala juga..kerja boleh jadi lambat kalau ada orang yang jenis kepala tau..

Tapi atas berkat kesabaran dan kesungguhan yang ditunjukkan oleh pengurusan dan team design Alhamdulillah segala masalah dan kepala tau dapat dikawal dan diberi nasihat dan teguran..hehehe..dan kerja2 pembikinan dapat dijalankan dengan tenang dan seronok walaupun terpaksa kerja lebih masa..
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail