HAND PHONE HILANG...

Petang tadi semasa aku dalam perjalanan balik ke pajabat aku dari Jitra/ changloon aku dapat panggilan dari kakak aku, aku tergejut la juga sebab dengar suara dia macam sedih jaa...aku pun tanya la sebab apa.. dia bagi tahu aku yang handset dia hilang.Oooo patutla.. aku tanya la dia mcm mana boleh hilang & kat mana hilang?(macam polis la pula aku nie..) dia jawab hilang di dalam pejabat dia.(jawapan yang pelek bagi aku) aku bagi tahu dia yang handset dia tak hilang kot mungkin member sembunyi...dia kata tak memang hilang sebab semua member dia tolong cari dah tapi tak jumpa, call tak dapat...pelek aku kata..dan aku terus buat keputusan kalau benda tu tak dapat juga sampai time balik keja ini bermakna member dialah yang curi aku kata, sebab mana ada member buat lawak macam tu sebelum ni pada dia.(pertama kali nie) Jadi aku nak pesanlah pada diri aku sendiri dan semua yang membaca blog ni supaya berhati- hati walaupun dengan kawan sendiri. Pencuri ada di mana- mana sekarang ni..
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail