Program ohhh program...

24 Feb 2011 / Khamis : Cepat sungguh la hari berganti hari..sedar tak sedar dah hari Khamis dah hari ni..adoiiii..cepatnya..ini bermakna tinggal lagi seminggu la program kami dengan Sue Fadzli..

Adoiii..letih rasanya bila program terlalu banyak & padat..untuk bulan Mac saja program dah penuh, ini termasuk dengan program dengan CIDB. Tapi x tau la mcm mana dengan program dengan Sue Fadzli minggu depan ni..promo dah cukup banyak...dah berRM-RM dah...tapi sambutan masih lagi kurang memberangsangkan..adakah ini disebabkan keadaan persekitaran di sini yang kurang berminat dgn program2 mcm ni??? harap2 tu depa berminat la..

Aku pun dah tak tau nak cakap & fikir mcm mn lagi dah untuk program kali ni..usaha dah usaha, doa pun dah..la ni mmg harap pertolongan & restu dari Allah yang maha kuasa ja lah..semoga apa yang kami hajati dimakbulkan, amin.

Program pertama kami untuk bulan Mac ni bermula pada 4 haribulan dan diikuti terus sampai akhir bulan..adoii banyak tu...(harap semua program berjaya)...

Disebabkan program2 nilah kepala otak aku rasa macam nak pecah..mana xnya asyik dok fikir skill nak jayakan semua program yang dirancang ni..sampai kadang2 nak sembang yang lain pun tersebut juga pasai program ni..letih macam ni..
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail