Kerja Ohhh Kerja..

21 Feb 2011 - Isnin : pagi ini aku sampai di pejabat aku pukul 8.23 pagi. aku sampai awal sebab kerja di pejabat aku la ni semakin bertambah..sampaikan aku x tau nak mula buat yang mana dulu..memandangkan semua kerja tu penting dan tarikh akhirnya semuanya dekat2 belaka.

Perasaan ni bukan aku saja yang rasa..member2 pejabat aku yang mana terlibat dengan program yang kami rancang ni semuanya rasa macam aku rasa..


Mai pejabat awal pun balik tetap lewat dari orang yang mai kerja lewat..adoiii...kami memang kalut sungguh semenjak 2 menjak ni..sb program semakin banyak..bila semakin banyak program.. proposal pun semakin bertambah laaa...pemasaran apatah lagi..disebabkan kekalutan kerja kami nilah sampaikan rasa masa begitu cepat dok kejar kami..sedar x sedar dah time rehat tengah hari..rehat sat..masuk balik time kul 2 sambung keja..tut2..dah kul 5 petang time balik pula..kerja x habis2 lagi..balik lewat tu pun masih ada lagi kerja yang x diusik langsung hari ni..padahal sebelum keluar dari umah pg td nak ke pejabat dah set dah apa kerja yang nak aku selesaikan hari ni tapi bila sampai pejabat buat x boleh siap juga seperti mana target..adoiiii...pening + serabut..hari semakin berganjak...tapi kerja semakin belambak...

Aku pun x tau nak buat macam mana dah..tapi apa2 pun yang penting bagi aku..kerja yang diamanahkan mesti siap & hasil mesti berkualiti..itulah matlamat zku..Insya Allah aku & rakan2 boleh menjayakannya..
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail