Dah 1 tahun..

Dah lama rupanya...aku tak buka laman blog ni ...last aku edit laman ini adalah pada bulan Feb tahun 2010..ni dah bulan Feb tahun 2011..ni bermakna dah 1 tahun..lama rupanya aku tinggalkan laman ini.

Aku edit laman ini dulu time aku kerja di sebuah syarikat swasta di jalan sekerat, Alor Setar. Tapi la ni aku dah tak kerja situ lagi..walaupun dah tak kerja situ tapi aku masih lagi berhubung dengan kawan2 aku di pejabat lama aku dulu..biasa la walaupun di mana kita ada kawan tetap tak dilupakan..

Saja aku nak kongsikan di sini..yang aku la ni berkecimpung dalam bidang latihan..kalau ada sapa2 yang berminat nak join latihan samada individu skill/ kontraktor boleh la bagi tau aku..kami ada banyak latihan/ kursus yang disediakan..yang sempoinya kursus yang tempat aku jalankan ni ada yang free & ada yang berbayar..
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Borang / Cadangan / Pendaftaran :

Nama:
No. Tel:
Email :
Pertanyaan :

form mail